جزیره ذهن

ذهن آشفته

جزیره ذهن

ذهن آشفته

خرید بسته اینترنتی ایرانسل

مهدیه فاتحی | شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۳۶ ب.ظ

ایرانسل یکی از پیشگامان اینترنت در ایران می باشد و از بزرگترین اپراتورهای دیتای کشور می باشد، همچنین این اپراتور در جهت کاهش هزینه های کاربران و مشترکین خود بسته های اینترنت در حجم ها و مدت زمان های متنوعی را ارائه نموده است.

خرید اینترنتی بسته های اینترنت یک روش ساده برای فعالسازی بسته های اینترنت ایرانسل می باشد و ایده برقراری ارتباط میان اسباب و وسایل مختلف مدت هاست که ذهن کارشناسان و مهندسان شرکت های تولید کننده لوازم الکترونیکی را به خود مشغول کرده و خوشبختانه هر روز نیز شاهد انتشار اخبار تازه ای در رابطه با مبحث اینترنت اشیاء هستیم.

اینترنت نسل جدید ایرانسل با کیفیت بسیار زیاد هم اکنون می توانید استفاده نمایید و در کشور ما نیز دنیای اینترنت اشیاء چندی است که مورد توجه شرکت های فعال در این حوزه قرار گرفته و در همین راستا روز گذشته همایشی با همین مضمون در کتابخانه ملی برگزار گردید و در جریان آن مدیر کسب و کار سازمانی ایرانسل از برنامه ها و اهداف این شرکت در رابطه با دنیای اینترنت اشیاء خبر داد.

بسته های ارائه شده توسط ایرانسل را می توانید در وبسایت این اپراتور مشاهده نمایید که مدیرکل کسب‌ و کار سازمانی ایرانسل در نخستین همایش «آشنایی با خدمات دستگاه به دستگاه (M2M) و اینترنت اشیا (IoT)» که روز یکشنبه 16 اسفند ماه در سالن همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد با اشاره به اهمیت توجه به فناوری اینترنت اشیا گفت که این فناوری مدل‌های جدیدی از کسب‌وکار را به وجود خواهد آورد. وی در عین حال تصریح کرد که اگر سازمان‌ها خود را برای مواجهه با IoT هماهنگ نکنند، احتمال دارد کسب و کار آنها در آینده به شدت مورد تهدید قرار گیرد.

روش های زیادی برای خرید بسته های اینترنت ایرانسل وجود دارد که به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این همایش محمد فرجود مدیرکل کسب‌وکار سازمانی ایرانسل طی سخنانی به تشریح خدمات و برنامه‌های ایرانسل در حوزه اینترنت اشیا و خدمات دستگاه به دستگاه پرداخت و چشم‌انداز کسب‌وکار سازمانی ایرانسل را تبدیل شدن به شریک تجاری منتخب سازمان‌ها جهت افزایش بهره‌وری کسب‌وکار از طریق ارائه راهکارهای سازمانی دانست. فرجود در بخش دیگری از سخنان خود ضمن معرفی محصولات و خدمات سازمانی ایرانسل، از جمله تلفن همراه سازمانی، خدمات دیتای سازمانی، شبکه امن اختصاصی، خدمات دستگاه به دستگاه و… روند توسعه زیرساخت‌های اینترنت اشیا را تشریح کرد و گفت: ایرانسل آمادگی دارد در حوزه‌های مختلف با شرکت‌های توانمند جهت ارائه خدمات مبتنی بر اینترنت اشیا همکاری کند، بسته های اینترنت ثابت ایرانسل ویژه کسانی است که می خواهند اینترنت ثابت را برای منزل و محل کار خود تهیه نمایند.

خرید بسته اینترنتی ایرانسل به روش آنلاین شما را در انتخاب بهتر بسته یاری می نماید که فرجود اینترنت اشیا را از مقوله‌های با اهمیت دانست و تاکید کرد که اینترنت اشیا از یک سو فرصت‌های بسیاری را برای شرکت‌ها و سازمان‌ها جهت کاهش هزینه‌ها و افرایش درآمدها ایجاد خواهد کرد و مدل‌های جدیدی از کسب‌وکار را به وجود خواهد آورد؛ ولی از سوی دیگر، اگر سازمان‌ها خود را برای مواجهه با IoT هماهنگ نکنند، احتمال دارد در آینده «کسب و کار آنها به شدت مورد تهدید قرار گیرد.» وی نقش اپراتورها در شکل‌گیری اکو سیستم اینترنت اشیا را فراهم کردن زیرساخت و بستر ارتباطی، دسترسی به بازار مشتریان و ایجاد بسترهای همکاری و تعامل بخش‌های مختلف عنوان کرد و افزود: کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند در نهایت باید بتوانند از کلان داده (Big Data) به دست آمده بهره‌برداری کنند، همچنین با کمک یک برنامه اندرویدی نیز می توانید بسته اینترنت ایرانسل تهیه کنید.

با استفاده از برنامه اندرویدی می توانید خریدی راحت با کمک خرید بسته اینترنتی ایرانسل داشته باشید و در بخش دیگری از این همایش، معاون بازاریابی ایرانسل با اشاره به نقش اپراتورها در توسعه اینترنت اشیا و خدمات دستگاه به دستگاه و تاثیر آن بر ایجاد فرصت‌هایی برای رشد اقتصادی و بهبود شاخص‌های اجتماعی، به تشریح روندهای جهانی دیتا پرداخت و گفت: در سال 2000 میلادی یک میلیارد خانه با خطوط تلفن ثابت به هم متصل شدند و در سال 2015 ارتباط 7.2 میلیارد نفر با خطوط تلفن همراه برقرار شد. همچنین در سال 2008 تعداد اشیای متصل به اینترنت بر تعداد جمعیت کره زمین فزونی یافت و پیش‌بینی می‌شود که تا سال 2020 تعداد 50 میلیارد دستگاه به صورت بی‌سیم به هم متصل شوند، روش خرید بسته اینترنتی ایرانسل بدون اینترنت به شرح زیر می باشد.

شما مشترک ایرانسل می توانید بسته های ایرانسل را تنها با چند کلیک تهیه نمایید و وی با اشاره به نقش اپراتورها در شکل‌گیری اکوسیستم اینترنت اشیا، سامانه خدمات دستگاه به دستگاه را دارای نقش کلیدی در ارائه خدمات دولت همراه برشمرد و از سرمایه‌گذاری بالغ بر 1000میلیارد ریالی ایرانسل برای راه‌اندازی این سامانه خبر داد و گفت: سامانه M2M شرکت ایرانسل یک سامانه جامع و یکپارچه با تمامی اجزای اصلی شبکه است که بر بستر ارتباط امن پهن‌باند توسعه یافته و امکان اتصال انواع شرکت‌ها و سازمان‌ها به آن فراهم است. بسته های شگفت انگیز ایرانسل به این منظور ارائه شده است که شما بتوانید با خرید کارت شارژ و وارد کردن کد آن با شماره *145* بسته مورد نظر را فعال کنید.

روش بدون اینترنت خرید بسته اینترنتی ایرانسل استفاده از اپلیکیشن های اندرویدی ویژه آن می باشد که معاون بازاریابی ایرانسل همچنین با بیان این که بر اساس پیش‌بینی‌ها فروش کالاهای هوشمند در سال 2016 به بیش از هزار میلیارد دلار افزایش خواهد یافت، به نقش فناوری اینترنت اشیا در ایجاد فرصت‌های جدید اقتصادی اشاره کرد و افزایش بهره‌وری صنایع، بهبود بازارهای مصرف، فرصت‌های جدید کسب‌وکار و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید را از جمله مهمترین مزایای توسعه این فناوری برشمرد. وی همچنین با اشاره به تأثیر فناوری اینترنت اشیا بر بهبود خدمات شهری و خدمات اجتماعی، حمل و نقل هوشمند، سلامت هوشمند و امنیت عمومی را از مهمترین حوزه‌های تاثیرگذاری این فناوری عنوان کرد، اینترنت پرسرعت امروزه به یکی از ملزومات زندگی تبدیل شده است.

  • مهدیه فاتحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی